اصول انتخاب آرایشگاه مناسب

قبل از مراسم عروسی، دغدغه و هیجان زیادی وجود دارد و همه برای برگزاری یک مراسم عالی و بی‎نقص در تکاپو هستند. جشن عروسی باشکوه با‌ برنامه‌ریزی صحیح پیش می‌رود.
انتخاب یک آرایشگاه مناسب از اصلی‎ترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های عروس خانم‎هاست.
هر دختری آرزو دارد که شب عروسی مثل یک ستاره بدرخشد و به اصطلاح یک سر و گردن از همه بهتر باشد. اما قبل از انتخاب، باید با اصول انتخاب آرایشگاه مناسب آشنایی داشته باشیم. این نکات هر چند کوچک، در زیبایی و درخشش شما در شب عروسی بی‎تاثیر نخواهد بود.

از یک متخصص پوست کمک بگیرید

برای اینکه بهتر نوع پوست خودتان را بشناسید، قبل از هرچیز بهتر است به سراغ یک دکتر متخصص پوست بروید و از او مشورت بگیرید.
هیچ کسی بهتر از یک متخصص پوست و مو برای برطرف کردن مشکلات احتمالی نمی‌تواند به شما کمک کند.
بهتر است این کار را چندماه قبل از مراسم‎تان انجام دهید تا در شب مراسم پوستی درخشان و موهایی زیبا داشته باشید.
اینکه در طول این مدت از چه نوع شوینده‌هایی برای پوست صورت و موهایتان استفاده می‎کنید و یا چه نوع کرم‌ و مرطوب کننده‌هایی برای حفاظت پوستتان تهیه می‎کنید، مواردی است که با مشورت و تحت نظر مرکز پوست، باید خریداری کنید.

ورودی | باغ تالار بهار اصفهانلبخندی زیبا داشته باشید

شاید این کار از نظر شما زیاده‎روی و پر‎هزینه به نظر برسد، اما با دندان‌های سفیدتر، لبخند شما زیباتر به نظر خواهد رسید. برای این کار می‌توانید چند هفته یا چند ماه قبل از عروسی به دندان پزشکی مراجعه کنید تا برای داشتن دندان‌های زیبا و سفید با روش‌های کاملا حرفه‎ای به شما کمک کنند.
هرچند روش‌های خانگی زیادی برای سفید کردن دندان‌ها وجود دارد که می‌توانید حداقل 5 هفته تا یک ماه قبل از عروسی از این روش‌ها استفاده کنید.

رنگ و مدل موی روز عروسی

اگر تصمیم دارید موهایتان را رنگ کنید بهتر است برای این کار چندماه قبل از مراسم وقت بگذارید و با اطرافیان و آرایشگرتان مشورت کنید که چه رنگ مویی به پوست شما می‌آید. بهتر است ریسک نکنید و رنگ‌های طبیعی را انتخاب کنید.

می توانید رنگ زمینه موهایتان را تغییر ندهید و فقط چند تکه از موهایتان را هایلایت کنید. برای مدل مو بهتر است انواع مدل موی عروسی را ببینید و بعد تصمیم بگیرید. البته انتخاب مدل مو به نوع لباس شما بستگی دارد مثلا اگر پشت لباس شما باز است، می‌توانید همه‎ی موهایتان را بالای سرتان جمع کنید. اگر برای مدل موهایتان مردد هستید می‌توانید از آرایشگرتان بخواهید چند روز قبل از مراسم مدل موهای مختلف را برایتان امتحان کند.
اینکه از تاج گل طبیعی یا تاج عروسی استفاده کنید به سلیقه شما و مدل موهایتان بستگی دارد.
بسیاری از مدیران تشریفاتی باغ تالا خوب در اصفهان، آرایشگران ماهر و حاذق را می‌شناسند که می‎توانید آدرس این آرایشگران را از مدیر تشریفاتی بگیرید و با آن‌ها در ارتباط با رنگ و مدل مو مشورت کنید.

آرایشگاه | باغ تالار بهار اصفهان برنزه کردن

اگر پوست روشن و سفیدی دارید و نگران هستید که در لباس عروسی رنگ پریده و بی‌روح به نظر برسید، می‌توانید یک مرکز مطمئن برای برنز کردن پوست پیدا کنید و در در مورد تصمیمی که گرفتید با متخصصان مرکز مشورت کنید.

روزهای قبل از مراسم موهایتان را کوتاه نکنید

اگر مایل هستید که قبل از عروسی موهایتان را یکدست کنید و کمی آن‌ها را کوتاه کنید، آن را به روزهای قبل از مراسم موکول نکنید.
چرا که ممکن است اثر کوتاه کردن روی موهای شما باقی بماند. بهتر است حداقل یک ماه قبل از مراسم عروسی برای این کار اقدام کنید. همچنین برای کوتاهی، موهای خود را به یک آرایشگر مطمئن بسپارید که قبلا با او آشنا هستید و از نحوه کار او اطمینان دارید.

موهایتان را تقویت کنید

اگر موهای فری دارید و تصمیم گرفته‎اید برای عروسی موهایتان را صاف و تقویت کنید بهتر است این کار را چند هفته قبل از مراسم انجام دهید.
به‎طور کلی بهتر است قبل از رنگ کردن، موهایتان را تقویت کرده و سپس برای رنگ کردن موهایتان اقدام کنید، این کار را چند هفته قبل از مراسم عروسی انجام دهید.

باغ تالار خوب در اصفهانماسک‌های خانگی را فراموش کنید

اگر به دنبال یک پوست شفاف و درخشان هستید، می‌توانید به جای مراجعه به مراکز زیبایی پوست و لایه‎برداری، خودتان در خانه کارهای مراقبت از پوست صورت را انجام دهید.
توصیه می‌شود قبل از مراجعه، در مورد این مراکز به خوبی تحقیق و جست و جو کنید. هنگام مراجعه از وسایلی که استفاده می‌کنند، مطمئن باشید.
می‌توانید برای اطمینان با یک متخصص پوست مشورت کنید.

زیباترین عروس باشید

برای حفاظت و زیبایی پوست صورتتان راه کارهای زیادی نظیر روش‌های سنتی و خانگی وجود دارد.
معمولا توصیه می‌شود برای مسدود کردن منافذ پوستی، پوست صورت را با گلاب ماساژ دهید و یا از ترکیب عسل و آبلیمو استفاده کنید و اجازه دهید برای چند دقیقه روی صورتتان بماند و سپس با آب بشویید.
در صورتی که به هلوی رنده شده حساسیت ندارید، از ماسک هلو استفاده کنید.
هم‎چنین ترکیب موز و عسل برای پوست صورت مفید است. به‎طور کلی و همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، بهتر است پوست خود را بشناسید.
اگر پوست چربی دارید از شوینده‌هایی که پوست صورت را عمیق پاک می‌کنند و کرم‌های فاقد چربی استفاده کنید و اگر پوست شما خشک و حساس است از کرم‌های مرطوب کننده‎ای که پزشک شما توصیه می‌کند و یا از انواع آبرسان‌ها استفاده کنید.

عروس | باغ تالار بهار اصفهانعطرتان را تغییر ندهید

بهتر است قبل از مراسم عروسی به یکباره تصمیم به تغییر دادن عطری که استفاده می‌کردید، نکنید. چرا‎که اگر به عطر جدید حساسیت داشته باشید ممکن است سردرد بگیرید و یا بی‎حوصله و بد‎خلق شوید.
پس بهتر است از همان عطر همیشگی‎تان استفاده کنید و یا اگر تصمیم به تغییر آن دارید حداقل چند هفته قبل آن را تهیه و امتحان کنید.

با تمام این تفاسیر تصمیم‎گیرنده شما هستید، پس بهتر است سخت نگیرید و وسواس زیادی به خرج ندهید.

باغ تالار بهار اصفهان، امیدوارست با اشاره به اصول انتخاب آرایشگاه مناسب، توانسته باشد به عروس خانم‎ها در انتخاب آرایشگاه کمک کرده باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *