انتخاب بهترین و مناسب‌ترین باغ تالار عروسی

انتخاب تالار یا باغ تالار خوب در اصفهان با مناسب‎ترین قیمت و بهترین امکانات از مواردی است که روی سایر انتخابات و کارهای عروسی تاثیر می‌گذارد. بنابراین، اولین   قدم آن است که باغ تالاری که انتخاب می‌کنید مناسب بودجه‌ایی باشد، که در نظر گرفته‌اید.
برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین باغ تالار عروسی، ابتدا بهتر است لیستی از سوالات و معیارهای مورد‌نظر برای تالار پذیرایی تهیه کنید و اولویت‌های خودتان را مشخص کنید.
برای اینکه بهتر تصمیم بگیرید، یک تیم فکری تشکیل دهید و از آن‎ها بخواهید در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین باغ تالار عروسی به شما کمک کنند. مطمئنا تجربه و همفکری دیگران در این زمینه راه شما را هموار خواهد کرد.

معیارهای که برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین باغ تالار عروسی باید در نظر بگیریم عبارتند از:

میز گل | باغ تالار بهار اصفهان تعیین بودجه

همان‎طور که قبلا به آن اشاره کردیم، بهتر است پیش‎نویسی از بودجه‎ی تقریبی که برای این کار در نظر گرفته‎اید، تهیه کنید.
بهترین باغ و تالار اصفهان با انواع امکانات و پکیج‌های عروسی آماده خدمت رسانی به شما هستند.
اما بهتر است برای انتخاب این امکانات و خدمات زیاده‌روی نکنید. اولین چیزی که در انتخاب تالار به چشم می‌آید، به غیر از شکل ظاهری آن، برخورد مدیر تشریفات باغ یا تالار و نحوه پذیرایی و خدمت رسانی کارکنان است و مورد بعدی آن که آیا مدیر تالار آماده همکاری با شما و پذیرای ایده‌هایتان می‎باشد یا خیر.
اگر تالار پذیرایی خاصی را پسندیده‌اید بهتر است، در مورد تمام هزینه‌های ممکن از مدیر تشریفات عروسی سوال کنید و ببینید با بودجه‌ای که در نظر گرفته‎اید مطابقت دارد یا نه.

مشخص کردن تاریخ عروسی برای رزرو

شاید خانواده‌ها به این توافق رسیدند که تاریخ مراسم شما در یکی از اعیاد مذهبی و یا در تاریخ‎های خاصی مثل عید نوروز برگزار شود. اگر باغ تالار زیبا در اصفهان را پسندیده‎اید، بهتر از مدیر تالار بپرسید که در تاریخ پیشنهادی شما مراسمی از قبل رزرو نشده باشد.
اگر مایل به برگزاری مراسم در تالار های لوکس و معروفی هستید، بهتر است هر چه سریعتر اقدام کنید. چرا که در زمان‌ها و تاریخ‎های خاص، این تالارها خیلی زود رزرو می‌شوند، پس از چند ماه قبل اقدام کنید.

باغ تالار خوب در اصفهانظرفیت تالار پذیرایی

طبیعی است که هر چقدر تعداد مهمانان شما زیاد باشد، ظرفیت تالار و یا باغ مورد‎نظر شما باید بیشتر شود.
بنابراین، اگر مراسم‎تان را در فصل‎های ابتدایی سال برگزار می‎کنید و مایل هستید که جش خود را در بهترین باغ تالار اصفهان برگزار کنید، بهتر است در مورد گنجایش باغ و تالار مطمئن شوید.
در کنار آن باید تغییرات آب و هوایی را در نظر بگیرید و از مدیر باغ تالار بخواهید که در صورت این تغییرات هوایی تمام تدابیر لازم را اندیشیده باشند.

نحوه پرداخت هزینه

برای نحوه پرداخت هزینه‌های موجود بهتر است، بودجه و شرایط خودتان و تالار مورد‎نظر را بررسی کنید.
معمولا تالار‎ها برای رزرو، بخشی از مبلغ را در ابتدا دریافت کرده و قبل از مراسم حدود دو سوم از کل مبلغ را دریافت و مابقی را در شب مراسم دریافت می‌کنند.
سپس برای نحوه پرداخت با مدیر تالار هماهنگ شوید و با او به تفاهم برسید.
اگر تاریخ مراسم شما در اعیاد و یا آخر هفته باشد، بهتر است سوال کنید که در افزایش هزینه‌ها موثر است یا خیر.
همچنین در مورد هزینه اجاره و یا هر خدمات اضافی دیگری که مد نظر دارید از مدیر تالار سوال کنید.
گاهی بنا به شرایطی ناچار هستید که تاریخ مراسم را تغییر داده و یا به‌طور کلی مراسم را کنسل کنید، پس در مورد فسخ قرارداد و پرداخت خسارت‌های ناشی از آن سوال کنید.

میز گل | باغ تالار بهار اصفهان رزومه مناسب

قیمت‌های بالا و گزاف صرفا نشان‌دهنده کیفیت و یا سابقه خوب تالار نیست. بنابراین، برای تصمیم‌گیری بهتر از اطرافیان و دوستان سوال کنید و از تجربه‌های آن‌ها استفاده کنید.
همچنین از کسانی که قبل از شما در آن تالار یا باغ تالار مراسم خود را برگزار کردند، پرس و جو کنید و نظراتشان را جویا شوید. بی‎شک با این کار بهتر تصمیم می‎گیرید.

امکانات اولیه لازم

از فاکتورهای مهم و اولیه‎ای که بهترین باغ تالار عروسی در اصفهان باید آن را داشته باشد، داشتن تهویه مناسب است.
در هنگام مراسم به علت شور نشاط مهمانان و رقص و پایکوبی لازم است که امکانات لازم برای تهویه هوای سالم از قبل فراهم شده باشد.
همچنین سقف کوتاه باعث می‌شود سالن مراسم کوچک به نظر بیاید.
از دیگر نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، نورپردازی مطلوب و کافی است. نور کم باعث می‎شود کار عکاسان و فیلمبرداران سخت‌تر شود.
در صورتی که مایل هستید مراسم‎تان را در باغ برگزار کنید به نورپردازی باغ هم توجه کنید و مطمئن شوید که نور کافی برای آن شب وجود دارد.
بهتر است از مدیر تشریفات باغ تالار بخواهید حتما موتور برق داشته باشد، چرا‎که اگر  بنا به هر دلیلی برق قطع شد، برای ادامه مراسم با مشکل مواجه نشوید.

میز گل | باغ تالار بهار اصفهان سوالاتی که بهتر است از مدیر باغ تالار بپرسید:

  • ممکن است شما ایده و نظرات خاصی برای شب مراسم در نظر داشته باشید و یا مایل باشید، در دکوراسیون تالار و یا میز و صندلی‎ها تغییری ایجاد کنید.
    بهتر است، مطمئن شوید که اجازه این کار را به شما می‎دهند یا نه.
  • بهتر است از تعداد پرسنل کافی برای پذیرایی با توجه به تعداد مهمانان و یا پارکبان در پارکینگ برای راهنمایی خودرو ها اطمینان حاصل کنید.
  • شاید شما مایل باشید که غذای شب عروسی را از بیرون سفارش دهید. در این صورت بهتر است، آشپزها و دست اندرکاران شما بتوانند از اجاق گاز و یخچال تالار استفاده کنند.
  • اگر می‌خواهید گروه موزیکی که خودتان انتخاب کرده‎اید، برای شما اجرا کند، بهتر است با باغ و یا تالار هماهنگ کنید. همچنین در مورد محدودیت‎هایی که در نوع آهنگ و میزان صدا وجود دارد، سوال کنید.
  • در برخی از تالار‎ها یا باغ تالار‎ها مازاد غذا به میزبان تحویل داده نمی‌شود. اگر این موضوع برای شما مهم است، بهتر است در مورد آن مطمئن شوید.
  • در برخی از باغ تالارها مسئولیت تمیز کردن باغ یا تالار بر عهده برگزار کننده است. بهتر است که از مدیر تالار مورد‎نظر در مورد شرایط تالار سوال کنید.

باغ تالار بهار اصفهان امیدوار است با ارائه‎ی این مطلب به زوج‎هایی که به دنبال انتخاب بهترین و مناسب‌ترین باغ تالار عروسی هستند، کمک کرده باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *