باغ تالار منحصر به فرد

برگزاری مراسم و جشن عروسی از گذشته تا به امروز یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین اقداماتی است که برای ازدواج صورت می‌گیرد. این مسئله را دغدغه‌ی بزرگی می‌دانند.
به تمامی کسانی که می‌خواهند یک مراسم عروسی باشکوه و بیاد ماندنی برگزار کنند، پیشنهاد می‌کنیم که حتما در ادامه با ما همراه باشند تا معیارها و خصوصیات یک باغ تالار خوب و منحصر به فرد را برای شما بازگو کنیم.

خصوصیات باغ تالار منحصر به فرد

  1. موقعیت و دسترسی شهری
  2. ظرفیت و تعداد نفرات باغ تالار
  3. ارتفاع سقف باغ تالار
  4. پارکینگ برای ماشین
  5. میز شام عروس و داماد
  6. قیمت باغ تالار
  7. روکش صندلی‌ها و رومیزی
  8. تست کردن شام عروسی و کیفیت پذیرایی

در ادامه موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

خصوصیات یک باغ تالار خوب

1. موقعیت و دسترسی شهری

اولین معیار که خیلی مهم است، موقعیت و دسترسی آسان بهترین باغ تالار عروسی در اصفهان است.

بهتر است آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی، نزدیک باغ تالار باشد تا مسافت زیادی را داماد نخواهد طی کند تا بخواهد به دنبال عروس برود.
چون هر چه مکان‌ها نسبت به هم دورتر باشد مراسم با تاخیر برگزار می‌شود و این نکته باعث ناراحتی مهمانان می‌شود.

2. ظرفیت و تعداد نفرات باغ تالار

اصولا جشن‌های عروسی که در باغ تالار گرفته می‌شود، به دلیل این که فضا بزرگ است پس تعداد نفرات بیشتری را می‌توانید دعوت کنید.
اگر یک عروسی کم هزینه و با تعداد نفرات کمتری می‌خواهید برگزار کنید، بهتر است از یک سالن پذیرایی یا تالار کوچک نسبت به تعداد مهمان‌های خود انتخاب کنید.
بهتر است با معیار‌های مهم در انتخاب تالار عروسی آشنایی داشته باشید.

3. ارتفاع سقف باغ تالار

البته باید گفت برخی از باغ تالار هم سقف روباز دارند هم پوشیده. بهتر است سقف سالن پذیرایی ارتفاع زیادی داشته باشد تا تهویه هوا به خوبی انجام گیرد.

باغ تالار با کیفیت در اصفهان

4. پارکینگ برای ماشین

از مهمترین امکانات باغ تالار منحصر به فرد برای مراسم ازدواج که باید به آن توجه نماید، مکانی برای پارک کردن ماشین مهمانان است.
اکثر مهمان‌ها برای ورود به مراسم عروسی از ماشین شخصی خود استفاده می‌کنند و احتمالا تمایلی ندارند که مدت زمان زیادی اتومبیل خود را در گوشه‌ای از خیابان پارک کنند و در طی مراسم نگران و دلهره‌ی امنیت ماشین خود باشند.
مخصوصا اگر در شهر‌های شلوغ و بزرگ باشد و یا در خارج از محدوده شهر سالن واقع شده باشد.

5. روکش صندلی‌ها و رومیزی

از نکات دیگری که باید در انتخاب باغ تالار خوب در اصفهان در نظر داشته باشید توجه به رنگ و جنس روکش‌ها و رومیز‌ی‎ها می‎باشد.
حتما چک کنید که روکش‌ها و رومیزی‌ها تمیز باشد البته در باغ تالار منحصر به فرد این نکته را رعایت می‌کنند.
اما به این نکته دقت کنید اگر روکش‌های صندلی و رومیزی احیانا خراب و کثیف باشد، می‌تواند بر روی مراسم عروسی شما تاثیر بگذارد.

6. میز شام عروس و داماد

در اکثر تالار‌ها و باغ تالار‌ها یک میز مجزا برای صرف شام عروس و داماد در نظر می‌گیرند.
میز شام عروس و داماد را معمولا در تالارهای پذیرایی با گل و شمع و سایر لوازم و وسایل تزئینی دیگر تزئین می‌کنند.

قیمت باغ تالار

بعضی از تالار‌ها و باغ‌های عروس این میز را جداگانه و خارج از لیست محاسبه می‌کنند و بعضی نیز این میز را به عنوان اشانتیون برای عروس و داماد در نظر می‌گیرند.
در صورتی که از نظر هزینه برای مراسم مشکل مالی ندارید، می‌توانید برای بهترین شام عروسی یک باغ تالار خوب سنگ تمام بگذارید.

7. سرویس‌های بهداشتی و دیگر امکانات لازم

در زمستان، وجود سرویس‌های بهداشتی در نزدیکی سالن پذیرایی بسیار مهم است.
حتما آن را مورد بررسی قرار دهید که تعداد سرویس‌ها به اندازه لازم و کافی باشد، همچنین تمیز و بهداشتی بودن آن بسیار مهم است.
وجود سایر امکانات از قبیل مکانی برای بازی کودکان، رختکن برای تعویض لباس خانم‌ها و سایر امکانات دیگر که ممکن است ضرورت داشته باشد را بررس یکنید.

8. قیمت باغ تالار

برای غذا و پذیرایی که بر اساس تعداد هر نفر به صورت جداگانه محاسبه می‌شود و بسته به تعداد نفرات و مهمانان، انواع غذا و نوشیدنی، پیش غذا، دسر و غیره دارد.

قیمت گروه موزیک و سرگرمی در صورتی که از این امکان استفاده نکنید، باید هزینه بپردازید و این یک هزینه کاملا ثابت است که مدیر تشریفات عروسی از شما دریافت خواهد کرد.

خدمات اصولا مجموعه‌ای از هزینه‌هایی است که به کل هزینه‌ها اضافه می‌شود.

اجاره باغ تالار در اصفهان

مالیات بر ارزش افزوده و عوارض که باید طبق قانون پرداخت شود.

هزینه‌های جانبی دیگر از جمله: برنامه آتش بازی، اسب سواری، کالسکه سواری و غیره که معمولا انتخابی هستند و در صورتی که هر کدام از این برنامه‌ها را دوست نداشتید، می‌توانید آن‌ها را حذف کنید.

غالبا برای محاسبه کردن هزینه‌ها به این طریق است که شما باید در زمان عقد قرارداد، بخشی از هزینه‌ها را به عنوان بیعانه به مدیر باغ تالار بدهید تا برای مراسم جشن عروسی شما تاریخی را رزرو کنند. تقریبا یک هفته پیش از مراسم، دو سوم هزینه‌ها را مجدد باید پرداخت کنید و شب جشن عروسی بعد از اطمینان یافتن از تمامی سفارشات لازم و ارائه خدمات تسویه نهایی انجام می‌شود.

9. تست کردن شام عروسی و کیفیت پذیرایی

معمولا بعد از انتخاب بهترین باغ تالار اصفهان و پیش از عقد قرارداد بایستی تست غذا و کیفیت پذیرایی توسط مشتری مورد بررسی قرار می‌گیرد.
بهتر است یک شب بدون هماهنگی کاملا اتفاقی به باغ تالار بروید و غذا را تست کنید و خدماتی که ارائه می‌کنند را از نزدیک مشاهده نمایید.

همچنین می‌توانید به نحوه سرویس دهی مهمانداران و نوع لباس و کیفیت ظروف پذیرایی و سایر نکات دیگر را از نزدیک مشاهده کنید.
این کار به شما کمک خواهد کرد که بهتر تصمیم بگیرید و سالن پذیرایی خوبی را انتخاب کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *