مادر داماد

خانم‌ها همیشه دوست دارند که زیبا به نظر برسند.
این مورد زمانی بیشتر می‌شود که می‌خواهند به مهمانی را عروسی بروند، در این حالت دوست دارند که زیبا‌ترین فرد مجلس باشند.
این حس زمانی شدید‌تر می‌شود که یکی از مهمانان ویژه در این مراسم باشند.
برای مادر داماد و یا مادر عروس امکان دارد این موضوع به یکی از دغدغه‌های آن‎ها تبدیل شود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که اصول موردنیاز برای زیبا به نظر رسیدن مادران در عروسی فرزندانشان را یادآوری کنیم.

یکی از مسائلی که می‌تواند بسیار مهم باشد و می‌شود گفت مهم‌ترین اصل در زیبا به نظر رسیدن مادران است، این موضوع می‌باشد که باید به این نکته توجه کنیم که مادران در مراسم عروسی باید به گونه‌ای باشند که به محض دیدن آن‌ها مادری کامل را در ذهن خود تصور کنیم.
به این معنی که زمانی که دیده می‌شوند، در کنار زیبایی وقار و متانت داشته باشند.

با توجه به این مقدمات نیاز است برخی از نکات را برای زیبا‌تر شدن به مادران یادآور شویم تا آن‌ها بتوانند زیباترین خاطرات را در بهترین باغ تالار عروسی در اصفهان برای خود و فرزندانشان رقم بزنند.

برگزاری مراسم عروسی

معمولا زمانی که تاریخ عروسی معین می‌شود و برای گرفتن باغ تالار خوب در اصفهان و پیش زمینه‌های عروسی، اقدام می‌کنید تا زمانی که عروسی برگزار می‌شود، زمان زیادی است و ممکن است چند ماه به طول بینجامد.
به همین دلیل فرصت مناسبی است و می‌توانید در این مدت به پوست و اندام خود برسید و مقداری از اضافه وزنتان راکم‌کنید.
در این حالت این عروسی می‌تواند برای شم خیر باشد، زیرا برای رسیدن به اندام ایده‌آل نیاز دارید که کمی ورزش کنید.

در این صورت برخی از بیماری‌هایی که مربوط به اضافه وزن و چاقی است می‌تواند از بین برود.
از طرفی استفاده از سبزیجات برای کاهش وزن مناسب است.
در این صورت استفاده از سبزیجات می‌تواند در سلامت پوست و مو، مؤثر باشد. در حالت کلی، پیاده روی و مصرف سبزیجات می‌تواند در کاهش وزن و زیبایی شما اثر گذار باشد و الان که زمان عروسی فرزند شما رسیده است، می‌توانید با زیبایی خود، عروسی را برای مهمانان بهتر کنید.

اگر به تازگی تصمیم گرفته‌اید که صفایی به صورت خود بدهید، در این صورت برای استفاده از حقه‌های آرایشی و عمل‌های زیبایی نیاز دارید که زمان بیشتری را تا عروسی داشته باشید تا بتوانید دوره‌های نقاهت بعد از این عمل‌ها را بگذرانید.
برای این کار می‌توانید از تجربیات افرادی که این عمل‌ها را انجام داده‌اند مطلع شوید.
اگر از آن‌ها بپرسید، متوجه می‌شوید که برای انجام این عمل‌ها نیاز دارید که مدت زمانی را برای اینکه این عمل‌ها و تزریق‌ها روی پوستتان بنشیند صبر کنید.

به آرایشگر عروس یا دخترتان مراجعه نکنید،

مراسم عروسی در اصفهان

این موضوع در نگاه اول می‌تواند خوب به نظر برسد و اینگونه باشد که همگی می‌خواهند با هم باشند و برای اینکه باهم آماده شوند به یک آرایشگاه می‌روند اما این کار ممکن است به این صورت تمام شود که شما مانند عروس آرایش شده و همگی یک مدل آرایش پیدا می‌کنید که ممکن است زیبا و جالب به نظر نرسد.

مراجعه به آرایشگاه‌های متفاوت این شانس را به شما می‌دهد که در عین زیبایی آرایشتان با عروس تفاوت داشته باشد.
بهتر است با اصول انتخاب آرایشگاه مناسب آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین آرایشگاه را برای روز عروسی فرزند خود انتخاب کنبد.

خشن نباشید، برخی از آرایشگر‌ها برای عروسی، دوست دارند مادر داماد و یا مادر عروس را به گونه‌ای آرایش کنند که چهره آن‌ها را جدی نشان دهد.
در این صورت امکان دارد ابروهای شما را به صورت شلاقی طراحی کند و یا از سایه‌های تیره برای پلک شما استفاده کند.

به همین منظور توجه داشته باشید که این موضوع را حتما به آرایشگر خود گوشزد کنید که نمی‌خواهید چهره‌ای خشن داشته باشید و در عوض به نظر می‌رسد چهره مادر عروس و یا مادر داماد به گونه‌ای طراحی شود که نگاهی مهربان را به مهمانان هدیه دهد و چشمانش به صورتی باشد که گویی دارد می‌خندد.

سرخ نشوید، در گذشته برای آرایش کردن گاهی زیاده‌روی می‌شده و از رنگ‌های جیغ برای رژ و سایه و رژگونه استفاده می‌شده.
اما امروزه به این صورت نیست و هرچه آرایش ملیح‌تر باشد، جذاب‌تر است.

به همین دلیل میزان رژ گونه خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که هم چهره شما را شاد نشان دهد و به سمت براق شدن پیش نرود، زیرا علاوه بر اینکه در عروسی امکان دارد مهمانان را به خنده بیندازد، در عکس‌ها خوب نمی‌افتید و این برای تمام عمر یادگاری می‌ماند.

لباس مناسب مادر عروس و مادر داماد

یکی از مواد آرایشی که امروزه به بازار آمده‌اند می‌تواند پرایمر باشد که می‌تواند جایگزین خوبی برای پنکیک باشد.
از طرفی با استفاده از آن‌ها می‌توانید هم طراوت صورت خود را حفظ کنید و هم چهره طبیعی خود را داشته باشید.
به نظر می‌رسد داشتن چند چین در صورت می‌تواند چهره مادرانه و مهربان شما را به همگان نشان دهد، در عین اینکه می‌توانید زیبا به نظر برسید.

استفاده از پرایمر‌ها در برخی از موارد می‌تواند برای پوست شما مناسب باشد، زیرا برخی از مارک‌های آن دارای مواد مغذی مناسب پوست است و از طرفی سبک بودن آن، به پوست شما آسیبی نمی‌رساند.

ساده نباشید، در عین اینکه استفاده از لوازم آرایشی نیز بنابر نکته قبلی، بهتر است در حد معقول باشد، برخی از مادران فکر می‌کنند که در عروسی فرزندشان روسری به سر کنند و در گوشه‌ای بنشینند در این صورت سنگین‌تر و باوقار‌تر به نظر می‌رسند.
در حالی که اینگونه نیست و در روز عروسی توجه افراد به مادر داماد و مادر عروس بسیار زیاد است به همین دلیل در عین سادگی باید آرایش زیبایی داشته باشند.

شینیون کنید، خانواده درجه یک عروس و داماد مخصوصا مادر عروس و مادر داماد در شب عروسی دارای فعالیت بیشتری از سایر مهمانان هستند.
زیرا بدون فعالیت آن‌ها، عروسی به خوبی برگزار نمی‌شود. به همین دلیل نیاز است که از مدل موی باز برای عروسی استفاده نشود و تا حد امکان به آرایشگر تأکید شود که از مدل موهای شینیون استفاده کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *