آرایش چشم

یکی از موضوعاتی که برای برخی از عروس خانم‌ها دارای اهمیت است، چگونگی آرایش با وجود عینک است.
حتما اگر جزء این دسته از افراد باشید روش‌های زیادی را پیش روی شما قرار داده‎اند مانند، استفاده از لنز‌های طبی و یا اینکه کلا از عینک استفاده نکنید.
روش اول می‌تواند روش مناسبی باشد اما از آن جایی که لنز می‌تواند ایجاد حساسیت و قرمزی در چشم کند، استفاده از آن بهتر است در موارد ضروری انجام شود و برای اینکه این کار‌ها را در مورد خودتان انجام دهید نیز نیاز دارید که نکات ایمنی استفاده و جاگذاری در چشم‌ها را بدانید.

یکی از کار‌هایی که در این مورد می‌توان انجام داد این است که لنز را دقیقا زمانی که می‌خواهید وارد مجلس شوید و یا زمانی که می‌خواهید برای عکاسی آماده شوید قرار دهید و سعی نمایید که چشم خود را در برابر گرد و خاک مصون نگه دارید.
استفاده از لنز در شب عروسی برای عروس خانم‌ها می‌تواند این خطر را داشته باشد که در شلوغی‌ها فردی به او بخورد و یا اینکه به چشمان وی ضربه‌ای وارد شود که در این صورت می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری را به عروس قصه ما، وارد نماید.

آرایش چشم مخصوص عینکی‌ها

یکی دیگر از راه‌هایی که به عروس خانم‌های عینکی پیشنهاد می‌شود این است که بدون عینک وارد مراسم شوند که این کار برای افرادی که شماره چشم آن‌ها بالا نیست می‌تواند مفید باشد و عارضه‌ای را ایجاد نکند
ولی برای افرادی که شماره چشم آن‌ها به صورتی نیست که بتوانند بدون عینک به خوبی نگاه کنند، استفاده نکردن از عینک می‌تواند برای آن‌ها آسیب زا باشد و یا حتی لذت دیدن عروسی خودشان را از آن‌ها می‌گیرد.
احتمالا تمام عروس خانم‌ها دوست دارند که  مادر و خواهر و نزدیکان خود را در عروسی خودشان ببینند.

راه دیگری نیز وجود دارد مبنی بر اینکه با استفاده از عینک، آرایشی داشته باشیم که بتوانیم به زیبایی عروس‌های غیر عینکی باشیم. استفاده از آرایش‌هایی که برای افراد عینکی طراحی شده است می‌تواند شما را با عینک به زیباترین عروس فامیل تبدیل کند.

یکی از کار‌هایی که در این مورد می‌توان انجام داد این است که با استفاده از آرایش‌هایی که برای چشم می‌باشد و می‌تواند از زیر عینک زیبایی چشم را بیشتر نماید، زیبایی را به خودمان هدیه دهیم.

آرایش چشم خانم‌های عینکی

آرایش چشم خانم‌های عینکی

افرادی که عینک می‌زنند در برخی از موارد بیخیال آرایش چشم می‌شوند و به همان صورت در مراسم‌هایی که دعوت می‌شوند می‌روند اما این مورد برای زمانی که خودشان صاحب مجلس هستند و عروسی خودشان و یا نزدیکانشان است، تفاوت دارد و برای اینکه این مورد آن‌ها را اذیت نکند به کار‌های دیگری مانند استفاده از لنز یا عدم استفاده از عینک روی می‌آورند که در قسمت‌های قبل در این مطلب به آن پرداخته شده است.

یکی از کار‌هایی که می‌توان برای این افراد انجام داد این است که با همان عینک چنان آرایش زیبایی داشته باشند که عینک آن‌ها به چشم نیاید.
در ادامه در مورد این که این آرایش به چه صورت باید باشد صحبت می‌کنیم.

اولین و مهم‌ترین کاری که یک خانم عینکی می‌تواند برای چشم هایش انجام دهد این است که سیاهی و پف زیر چشمان خود را درمان کند و از بین ببرد که این عمل برای بعد از مراسم نیز به کمک او می‌آید و او را زیباتر می‌کند و یا اینکه می‌تواند با استفاده از لوازم آرایش که خاصیت پوشانندگی دارند این کار را انجام داده که در این صورت، بعد از پاک کردن آرایش، سیاهی چشم او بیشتر می‌شود و باز هم برای بیرون رفتن‌های معمولی نیاز دارد از این مواد استفاده کند تا سیاهی چشم خود را بپوشاند.

آرایش در عروسی چگونه باشد

یکی دیگر از مسائلی که می‌تواند در آرایش چشم خانم‌های عینکی مؤثر واقع شود، توجه به ابروها است که می‌توان این کار را با استفاده از مواردی انجام داد که ابرو‌ها را زیباتر کند. برای درخشیدن در روز عروسی باید از اصول انتخاب آرایشگاه مناسب آگاهی داشته باشید.

یکی از کارهایی که در این مورد می‌توان انجام داد این است که همیشه خانم‌هایی که از عینک استفاده می‌کنند به مرتب بودن ابروهای خود اهمیت داده و سعی کنند ابروهایی مرتب و پرپشت داشته باشند و در شب عروسی یا مجالسی که دعوت می‌شوید نیز می‌توانید از ریمل‌های ابرو استفاده کنید و ابروهای خود را زیباتر کنید.

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند به شما کمک کند تا چشمانی زیبا داشته باشید این است که می‌توانید خط چشم نازک و ساده‌ای را به همراه داشته باشید و یا حتی می‌توانید از تتو برای این کار استفاده نمایید تا همیشه چشمانی زیبا داشته باشید.
استفاده از تتو می‌تواند این امکان را به شما بدهد که همیشه خط چشمی زیبا داشته باشید و می‌تواند کار را برای افرادی که قادر به کشیدن خط چشم نیستند، کمک کننده باشد.

استفاده از سایه برای همه، چه آن‌هایی که از عینک استفاده می‌کنند و چه افرادی که از عینک استفاده نمی‌کنند می‌تواند، زیبایی چشم‌ها را چند برابر نماید اما در مورد خانم‌هایی که از عینک می‌خواهند استفاده نمایند.

نحوه آرایش چشم در عروسی

بهتر است این توصیه را جدی بگیرند که استفاده از سایه ملایم برای افراد عینکی مناسب‌تر از سایه‌های تیره است. سایه‌هایی که رنگ‌های روشن مانند کرمی و نقره‌ای دارند نیز می‌تواند بهترین گزینه برای آن‌ها باشد. بنابراین می‎توانید در در روز عروسی خود زیباترین باشید.

آخرین موردی که در این مطلب به آن اشاره می‌شود استفاده از ریمل است.
استفاده از ریمل‌های حجم دهنده و ضد آب برای خانم‌های عینکی، یکی از رکن‌های اساسی برای زیباتر شدن است و می‌تواند جذابیت چشم‌ها را چند برابر نماید.
این مورد حتی زمانی که هیچ آرایش دیگری ندارید نیز می‌تواند به شما کمک کند تا چشمانی زیبا داشته باشید.

استفاده از ریمل می‌تواند مژه‌های شما را پرپشت‌تر به نمایش بگذارد و نیز استفاده از برخی ریمل‌ها می‌تواند مژه‌های شما را بلندتر کند که در این صورت نیز حتی نبود خط چشم نمی‌تواند خدشه‌ای به زیبایی شما وارد نماید و برای این موضوع نیز می‌توانید از مارک‌های معروفی که در بازار است استفاده نمایید و البته اگر عروس هستید، می‌توانید این درخواست را از آرایشگر خود داشته باشید که ریملی با مشخصات مذکور می‌خواهید و اگر ندارد یا تهیه نمایند و یا اینکه شما تهیه کنید.
با انتخاب باغ تالار خوب در اصفهان و یک آرایش زیبا بهترین خاطره را تا ابد برای خود رقم بزنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *